Trening Ujędrniający

Jeśli chcesz aby Twoja sylwetka była jędrna i pozbawiona cellulitu a skóra napięta spróbuj treningu ujędrniającego! Oczywiście nie ma czegoś takiego jak specjalne ćwiczenia ujędrniające ale za to istnieje poziom intensywności, który pozytywnie wpłynie na stan naszej sylwetki w tej materii. Oczywiście każdy rodzaj aktywności fizycznej będzie powodował polepszenie stanu naszej skóry, dzięki lepszemu transportowi tlenu i składników odżywczych do wszystkich komórek naszego ciała co zaprocentuje lepszym wyglądem i wolniejszym starzeniem.

Spis treści:

Opis:

Trening, którego celem jest poprawa stanu naszej skóry powinien uwzględniać elementy

  • Treningu oporowego – ćwiczenie w okolicach załamania mięśniowego będzie wywoływało wzrost masy mięśniowej oraz większe magazynowanie glikogenu. Bardzo często nasza sylwetka jest obwisła ponieważ mamy zbyt mało masy mięśniowej. Proszę się nie bać, rozwój masy mięśniowej nie zrobi z was moje drogie Panie facetów, kulturystek, czy siłaczem rodem z ZSRR, wręcz przeciwnie! Kobiety które nie bojący się ciężarów mają bardzo kobiecą i zgrabną sylwetkę, wąska talia i rozbudowane jędrne pośladki raczej nie są uznawane za męskie cechy :). Gdy nasze mięśnie rosną są w stanie zmagazynować więcej glikogenu, który sprawia że np. Nasz biust oraz pośladki są „uniesione”. Jędrna sylwetka to umięśniona sylwetka.
  • Treningu cardio – wpłynie on pozytywnie na utratę tkanki tłuszczowej oraz transport tlenu i substancji odżywczych dzięki czemu całe ciało jest lepiej odżywione a stan naszej skóry się poprawia.

Przykładowe ćwiczenia wykonywane w celu ujędrnienia sylwetki

Zawsze przy aktywności fizycznej musimy pamiętać o prawidłowej technice oraz czasie trwania ruchu, tylko w ten sposób będziemy w stanie osiągnąć zamierzone efekty i nie zrobić sobie krzywdy. Z doświadczenia wiem, że niektórym osobom aby dobrze zaangażować pośladki w czasie złożonych ruchów potrzeba nawet kilku miesięcy regularnych treningów personalnych. Jeśli naszym celem jest posiadanie jędrnej sylwetki możemy wykonywać następujące ćwiczenia.

  • Martwy ciąg na prostych nogach – najprostsza wersja ćwiczenia idealnego do ujędrnienia pośladków.
  • Wykroki  boczne – ćwiczenie, które lepiej wykonywać w dużym zakresie powtórzeń, pomoże nam ono ujędrnić przede wszystkim uda.
  • Podciąganie kolan do klatki piersiowe – ćwiczenie na brzuch, dzięki któremu nasz korpus będzie wzmocniony, a brzuch jeśli nie mamy zbyt dużego poziomu tkanki tłuszczowej będzie bardzo jędrny
  • Wyciskanie hantli leżąc na skosie dodatnim – rozbudowa mięśni klatki piersiowej wpłynie na podniesienie biustu.
  • Wznosy hantli na boki – ćwiczenia obręczy barkowej i ramion sprawią, że nasze ręczę będą smukłe i jędrne a nie rozlazłe, grube i pokryte cellulitem
  • Spięcia pośladków w podporze – bardzo fajne uzupełnienie dla ciężkich ćwiczeń wielostawowych, wpłynie na zbudowanie większej objętości oraz lepsze ukrwienie trenowanej przez nas partii

Personalny trening ujędrniający w Warszawie

Tego rodzaju ćwiczenia zdecydowanie lepiej wykonywać w siłowni ponieważ, trening ujędrniający w plenerze czy w domu w przypadku osoby początkującej jest bardzo utrudniony. Problematyczny jest transport obciążenia (podkreślę ciężary to klucz do jędrnej sylwetki, nie jakieś skakanie i tańczenie na aerobiku, zadaniem trenera personalnego jest o tym uświadomić swoich podopiecznych) oraz odpowiednia przestrzeń, w klubie fitness łatwy dostęp do sprzętu wpływa czas treningu oraz jego efektywność. Jak zapewne więc, pracuje jako trener personalny na Warszawskiej Sadybie i ze swojej strony polecam klub CityFit

Zobacz także pozostałe rodzaje treningów